Heej!
Hoppas ni hade en bra dag igår, när det var Valentine's day. Singel, storfirare eller storförälskad. Att ni kanske åt något gott (choklad, glass, bär?) Eller kanske hav lite uppskattning och fick någon form av uppskattning, kompis som familj.
 
Jag gjorde inte något särskilt och kände faktiskt att det var bra att jag inte hade en "Valentine". Jag slutade sent och behövde plugga en hel del matte efter det. Lite god middag med pestolax och sedan havreglass efteråt blev det dock. Jag gav ett lindorhjärta till min familj och bar tillsammans med min kompis, rött hela dagen. Det behöver liksom inte vara så mycket mer än det. 
 
I vilket fall som helst, hoppas jag att ni gjorde det ni ville, stort som smått. För att uppskatta mitt egna sällskap imorse så gjorde jag mig ivarefall en mycket trevlig frukost. Inget mindre än min sommargröt, som jag skrivit om i tidigare inlägg. Gröt kokat med blandade bär och ingefära som jag sedan toppar med kiwi, banan och honung. :) Man kan också ha en liten skvätt havremjölk.
 
Stay tuned för nästa inlägg! Det blir en krönika om gluten och mjölk. ♡
 
sommargröt