Heej!
Har varit fullt upp nu med skolan och så vidare så jag har inte hunnit publicera något på länge! Synd men vad ska man göra :/
I onsdags var det ivarefall inget mindre än min födelsedag! Äntligen.
 
Jag hade en mysig dag som inleddes med frukost på sängen och presenter. Frukosten bestod av bananpannkakor, bär, jordgubbsjuice, varm choklad med havremjölk och en glutenfri chocolate chip cookie som jag har recept på på bloggen! Suupergott var det och en bra start på dagen!
 
Sen var det dags att gå till skolan där jag fick så mycket grattis att jag inte visste vart jag skulle vända mig. Ett kort där alla i klassen skrivit sina namn fick jag också vilket var hur gulligt som helst! Många hörde dessutom av sig via sociala medier. Man blir verkligen poppis för en dag när man fyller år haha. 24h of fame så att säga. ;)
 
När jag sedan kom hem igen varvade jag ner med en superbra film som heter "chocolat" med Johnny Depp. Och lagom till eftertexterna ropas jag upp till en fantastisk middag. Inget mindre än italiensk buffé, glutenfria digistive med ostbricka och kladdkaka med blåbär och oatly glass! (kladdkaksreceptet kommer innom kort!)
 
Lyckad dag och snart ska jag fira med kompisar där jag ska ha temat "länder". Man ska alltså klä ut sig till ett land och sedan välja en låt som hör till landet. Det blir väldigt spännande att se vad alla väljer. För min del blir det att bjuda på hamburgare och klä ut mig till jänkare.
 
Ha det amazing så hörs vi♥