Här sitter jag och har det hur mysigt som helst!
Ibland när det är dåligt väder och man är på dåligt humör får man göra det bästa av situationen helt enkelt. Jag knöt på mig joggingskorna och sprang 5km i det halvgråa vädret för att skingra tankarna lite. Till och från kan faktiskt löpning vara nice och denna gång var det en sån nice gång.
 
När jag kom hem från löpningen väntade mitt mysiga rum med naturgodis som jag köpt för att pigga upp mig lite. Så nu sitter jag här med en kopp te, naturgodis, Jack Johnson i högtalaren, mysbelysning och en fantastisk hund i mitt lilla rum. Jack Johnson har såå bra röst och är bara mysig att lyssna på, lite som John Mayer med inslag av Hawaii. Rekomenderar.
 
Tycker verkligen att ni ska umgås med er själva ibland och bara göra det ni känner för, fast vrida på mysfaktorn ännu mer. Har du haft en dålig dag, så stick ut och spring för de där endorfinerna gör dig faktiskt bättre till mods. Har du haft en dålig dag, så unna dig något gott, det behöver nödvändigtvis inte vara något allt för onyttigt men något lite lyxigare för då blir du glad. Har du haft en dålig dag, så sätt på dig en ansiktsmask, sätt dig i ditt rum och lyssna på nice musik. Har du haft en dålig dag, så vet du att det finns bättre. Var dig själv, var med dig själv och rädda alltid ditt egna skinn. Så har jag lärt mig att jag måste göra nu.
 
Ha det så bra och mys på liksom! Ingen kan stoppa dig. Sen kommer jag väll tillbaka med ett recept snart. Sålänge rekomenderar jag de kanderade mandlarna i naturgodiset och Jack Johnson.♥