Heej!
Idag blev det färgfylld frukost och lunch. Skål nummer 1 består av nectarin, banan, hallon, blåbär, granola och min kära havreghurt. Detta åts i solen på altanen, superhärligt om du frågar mig!
 
Om ni kollar bild 2 ville jag ha med den med tanke på vad familjen gjorde igårkväll! Vi satte oss nämligen tillsammans för att rama in bilder från några resor vi gjort. Så varje bild är en resa, blev fint tycker jag.♡
 
Sen har vi sista bilden och min lunchskål som precis hamnat i magen haha. I den hade jag jordgubbar från tomten, honungsmelon, vinbär från tomten, smultron från tomten, lite granola och supergod vaniljsås från oatly.♡  Till den åt jag två äggmackor på köpt glutenfritt knäckebröd tyvärr. Jag har inte hunnit baka på evigheter nu så snart är det dags känner jag.
 
Ikväll ska jag också få träffa min bästa kompis! Vi har inte träffats på evigheter heller. Men nu ska vi äta tillsammans på en god restaurang i Venngarn vid Sigtuna. Härligt värre♡
Nästa vecka blir det ett snabbesök i Trollhättan för att se kusinen uppträda på fallens dagar och sen ska hela familjen vandra i Norge