Heej!
Det är knappt okej så länge jag varit borta från bloggen! Jag har haft fullt upp med skolan och har nästan inte hunnit laga mat, baka eller något annat för den delen. Nu får det bli andra tider när vi närmar oss julen och det efterlängtade jullovet. Hoppas några hänger kvar eller att fler poppar upp på bloggen! 
 
Idag är det första advent och jag vill börja med att önska alla en supermysig dag med mycket glögg etc! Jag själv ska faktiskt ge mig på att baka glutenfria lussebullar dagen till ära. Självklart ska dela med mig av recept när de är gjorda.
 
För att komma med något till inlägget så måste jag rekommendera bananglassen jag gjorde i fredags till fredagsmys. Den är väldigt enkel att göra, är nyttig och supergod!
Det ända du behöver för 2 portioner är:
2 frysta bananer
1,5 msk kakao
Lite frysta bär som topping
 
Gör såhär
Mixa bananerna med kakao tills det blir en jämn smet. Häll upp smeten i två små skålar och toppa eventuellt med lite frysta bär och en chokladbit. Enjoy♡