Heej!
Såg bilden på mandelcrepes med räkor jag gjorde från en av kokböckerna i 1a veckans tips. Hittade bilden i min telefon lite längre ner. Ser det inte gott ut? Gillar du räkor och vill göra saker och ting lyxigare och nyttigare än räkmacka är detta ett hett tips. :)
 
Det var ju fint väder idag igen! Eller?... Aprilvädret slår till med sitt oklara väder. På morgonen: kallt, På förmiddagen: sol och värme, På eftermiddagen: spöööregn. Vilken jacka ska man ha är frågan? Under den fina perioden på förmiddagen hann jag ivarefall äta glass och sola med min kompis. Det är ju mysigt att bara släppa skolan ibland och äta glass i solen med en bra kompis. Så en glasstallrik fick det bli. Jag valde mangosorbet, hallonsorbet och passionssorbet vilket är mjölkfria val men om inte ännu godare och fräschare!
Ha det bra och hoppas solen kommer tillbaka!
 
Tips: ät din crepe med avokadosmör och använd också smöret till glutenfria kex eller knäckebröd med lite citron.♡