Heej! Glad påsk!
Vad gör ni idag/ vad har ni gjort? Blev det påsklunch eller äggjakt kanske?
 
Jag målade ägg, letade efter påskägg och ska nu till yttligare lite släktingar från mammas sida. Men jag gick en mysig långpromenad i skogen också! Det var soligt men när molnen kom fram blev det riktigt kallt. Mysigt ändå. Jag gick med min syster och vi åt en god picknink med mango.
 
Tänkte att jag skulle dela med mig av veckans tips igen ivarefall.
 
♢Först rekommenderar jag att gå in och kika på Wellmiltons sida. WELLMILTON.se
Varför är för att deras mål är ett friskare Uppsala med en bra hälsa för hela familjen. De har föreläsningar om bland annat hälsan. Jag tar upp detta för jag har privilegiet att erbjuda rabatter på sidan framöver. Det är kul att få erbjuda er lite grejer också. En bra möjlighet att få tips och trix kring olika funderingar.
 
♢Andra tipset är självklart att ta en mysig promenad i solen med familjen, djuren eller vännerna och äta picknik. Framförallt mango uppskuren i en burk som kanske kan vara lite finare än min.
 
♢Sist hade jag tipset att sticka ner påskriset i en vas med stenar i så blir det en annan effekt och inte lika kompakt. Prova också att baka något lite svårare som citron och marängpaj, tårta i olika lager eller kanske något med marsipanformationer.
 
Ha en bra påsk med mycket gott och fina färger♡