Heej!
Idag har jag haft prov efter prov efter prov men nu är jag hemma, har klarat mig igenom dagen och skriver på min blogg. Direkt när jag kom hem gick jag en promenad ute i det fina vädret igen, vad niiice det är när solen inte är i ide för en gångs skull. :-D
 
I vilket fall som helst vill jag faktiskt ♦tipsa om något jag gjorde igår. Nämligen en ministrand i en glasburk. Det blev superfint och jag rekommenderar verkligen att lägga till din egna design och ha burken som inredning. Då kan du drömma dig bort till värmen lite då och då.
 
Sedan tänkte jag också att jag skulle ♦tipsa om tre glutenfria kokböcker som hjälper din mage på ett eller annat sätt. "det glutenfria köket" (Parragon Books Ltd) (översättning från eng. Sandra Medin), "lugn mage med god mat" (Sofia Antonsson) och "paleo 30 dagar" (Annika Sjöö). Kokböckerna innehåller en del smarriga, nyttiga och bra recept! Det kan vara kul att få insperation och receptförslag från en kokbok ibland faktiskt. Jag har bland annat testat en mandelcrepe med räkor från "Paleo 30 dagar" som blev jääättegott och mäktigt på samma gång.
 
Sist vill jag också ♦tipsa om origami som kan vara kul till och från när du vill fokusera, tänka på annat eller testa om du lyckas. För mig tog det riktigt lång tid att vika fågeln i bilden men jag lyckades tillslut efter youtubevideos och olika instruktioner. Sök på "Origami bird" på youtube eller liknande om du känner för att testa själv. Är du målmedveten kan du klara allt i världen, tro på dig själv och sikta mot ditt mål. Du kan behöva lite peppning innan origami för du kommer antagligen villa klippa sönder skiten... ;)
 
Här är bilder på mina tips för veckan. Tack för mig och ha det super.♥