Heej!
Som ni alla vet så var det ju inget mindre än Våffeldagen i helgen! Tyvärr blev inte mina våfflor något bloggmaterial då jag även fuskade med en glutenfri våffelmix. Synd att jag inte hade tid för ett mer välarbetat våffelprojekt då det var med våfflan denna blogg startade för ett år sedan!
 
Jag vet att bloggen inte har det största läsantalet man någonsin skådat men jag tycker att det är kul och bra att publicera lite då och då ändå. Det kanske är något inlägg som intresserar någon lite extra. Om inte annat så är det praktiskt för mig att kunna gå tillbaka till recept som jag blivit nöjd med.
 
 
Här ser ni en bild på min kära mountain cup med lite vaniljkaffe i, toppat med kanel. Perfekt att ha när man ska stoppa näsan i skolböckerna.
 
Här har vi min middag efter plugg för någon dag sedan. Glutenfri pasta blandat med havrefraiche, basilika, salt, peppar. Tillbehör är kyckling stekt i vitlök, salt peppar, olja, tillsammans med haricots verts och på sidan lite avokado.
 
Min fina våffla med jordgubbar, banan, sirap och lite grädde som startade denna blogg för ett år sedan efter ett snapchatinlägg. Recept hittar ni under "bakning".
 
En av de första bilderna som fått pimpa bloggen på rosor från min trädgård.