Heej!
Har ni haft en bra midsommar trots vädret? Jag hade det väldigt bra! Men det var riktigt kallt och regnigt, det går inte att säga något annat om det. Det blev en traditionell midsommar med dåligt väder, dans, mat, femkamp, lite sömn och spel. Dagen efter var jag ganska trött och chillade mest. Sedan igår (söndag) blev det så att jag kom ikapp med lite saker som behövde göras. Jag städade, tränade, lagade mat och såg ikapp lite på min serie "mindhunter". Maten blev en god och fräsch sallad. Jag stekte sockerärtor, haloumi, sötpotatisskivor och kyckling med salt, peppar och kokosolja. Basen bestod av sallad, gurka, tomat och vattenmelon. Sist toppade jag med lite olja, salt, pesto och solrosfrön.
 
Ha en fortsatt bra sommar! Jag ska försöka uppdatera nu när jag reser en del i sommar. Första stopoet blir Tyskland på torsdag. ♡