Heej!
Frukost
Vad är bättre än frukost igentligen? Jag personligen förstår mig inte på människor som inte gillar frukost. Då är det ju dock så att jag älskar mat i alla dess former när som helst på dygnet så det kan ha med det att göra.
 
I vilket fall som helst klev jag och min syster upp runt tio på morgonen i helgen för att sätta igång med en frukost/brunch buffé. På buffén hade vi skurit upp frukt, lagt bär i en skål, stekt hjärtformade bananpannkakor, mjölkfri äggröra, gjort en smoothie av bär, honung och havremjölk, skurit upp en bulle, ställt fram min kära havreghurt, kokat kaffe och lagt gluten + mjölkfria havrescones i en brödkorg. Recept hittar ni här på bloggen.
 
Passa på att lyxa till det med en härlig och stor frukost ibland. Är det fint väder kan man äta i solen, du kanske kan äta med någon du gillar eller bara se på en bra serie medans du äter.
 
Ha det toppen!! Puss och kram♡